sillyseasonelitserien.blogg.se

Bloggar om ishockey där mest fokus ligger på SHL och silly season. Här presenteras rykten, kontraktsförlängningar, bekräftade övergångar, och det kan då och då komma in något speltips. Twittrar även aktivt under namnet @sillyseason2014

Speltips inför helgen!

Kategori: Allmänt

Äntligen så drar SHL igång igen, och självklart kommer man sitta bänkad hela eftermiddagen/kvällen.
 
Har hittat några intressanta speltips (fotboll & hockey) och tänkte dela med mig av mina tankar.
 
Och vi börjar i Tyskland.
 
Spelstopp 15:29.
 
Mainz - Schalke 2  @2,50
Schalke ska vara snäppet vassare och 2,50 är ett bra odds.
 
Fortsätter i Sverige & England
 
Spelstopp 15:59.
 
Malmö - Troja 1  @1,40
Malmö imponerade i Umeå och jag tror det slår Troja rätt enkelt trots att Troja gjorde det bra på Hovet.
 
Leicester - Wigan 1  @2,17
Toppmöte där jag tycker Leicester har en bra chans och 2,17 är klart godkänt.
 
Millwall - Derby 2  @2,35
Millwall är iskalla och har stora skadeproblem, Derby är klart bättre och jag tror det vinner.
 
Skellefteå - Frölunda 1  @1,65
Skellefteå är klara favoriter i nästan alla matcher de spelar och jag tror inte de tappar poäng här.
 
QPR - Birmingham 1  @1,45
Dagens säkraste, känns som en 3-0 match det här.
 
Tre spel med spelstopp 18:29 hittar jag också.
 
Luleå - Linköping 1  @1,83
Jag tycker det här är ett riktigt bra odds på Luleå som jag tror mycket på.
 
Växjö - Modo 1  @2,00 
Växjö imponerade stort i genrepet mot Malmö och 2,00 i odds är riktigt bra.
 
Sen avslutar jag med ett stort chansspel.
 
Dortmund - Hamburg 2  @10,50
Dortmund har Champions League i veckan och mycket fokus ligger där, Hamburg är inte helt borträknade och kommer senast från en 4-0 seger. Jag tycker 10,50 på tvåan är klart spelvärd och lägger en liten insats och håller tummarna.
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: