sillyseasonelitserien.blogg.se

Bloggar om ishockey där mest fokus ligger på SHL och silly season. Här presenteras rykten, kontraktsförlängningar, bekräftade övergångar, och det kan då och då komma in något speltips. Twittrar även aktivt under namnet @sillyseason2014

Comeback!

Kategori: Allmänt

Har varit bedrövlig uppdatering på hemsidan och det ber jag om ursäkt för!
Dels beroende på att man har semester och har det fortfarande men nu har jag tid för ett inlägg.
 
Min silly season summering av SHL-klubbarna kommer nog fortsätta, trots att den dator jag hade en del färdigskrivet på, har kraschat. Men ska se om jag får tid att skriva om det.
 
Men tänkte summera lite om vilka övergångar som skett sen senaste uppdateringen.
 
17, Juni: Johan Forsberg skriver på för Luleå Hockey.
18, Juni: Kyle Cumiskey lämnar Modo Hockey för Anaheim Ducks.
19, Juni: Steve Saviano lämnar Växjö Lakers för Djurgården.
25, Juni: Henrik Karlsson skriver på för Skellefteå AIK.
26, Juni: Dan Spang lämnar HV71 och skriver på för Leksand.
26, Juni: Mike Seidel skriver på för Leksand.
27, Juni: Fredrik Svensson skriver på för AIK.
28, Juni: Chad Kolarik skriver på för Linköping.
28, Juni: Marcel Müller lämnar Modo för Köln.
29, Juni: Mikael Eriksson lämnar Växjö för Dijon.
4e, Juli: Riley Holzapfel skriver på för HV71.
4e, Juli: Fredrik Styrman lämnar Brynäs för Oskarshamn.
7e, Juli: David Lillieström Karlsson lämnar AIK för Huddinge.
9e, Juli: Bill Sweatt skriver på för Brynäs.
 
Så det var väl alla övergångar sen senaste uppdateringen, följ gärna @sillyseason2013 på twitter där jag är mera aktiv!
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: